wtorek, 15 stycznia 2013

Kokosanki na białkach


Pozostając przy temacie wykorzystania białek... Wprawdzie kokosanki już mi się przejadły, ale przepis na nie jest godny polecenia, więc postanowiłam się nim podzielić. Ciasteczka można upiec błyskawicznie, zaś ich ilość regulować ilością białek, jakie mamy do dyspozycji.


Kokosanki na białkach


Składniki:

3 białka
szczypta soli
16 dag cukru pudru
20 dag wiórków kokosowych


Wykonanie:
Blachę wyłożyłam papierem do pieczenia. Białka ubiłam ze szczyptą soli i przesianym cukrem pudrem na gęstą, lśniącą masę. Dodałam wiórki kokosowe i dokładnie wymieszałam łyżką. Piekarnik rozgrzałam do temperatury 150 stopni z termo obiegiem. Masę wyłożyłam na blachę łyżką, formując podłużne ciasteczka. Piekłam 20 minut. Po 15 minutach kokosanki zaczęły się rumienić, więc pilnowałam ich, żeby się nie przypaliły. Zdjęłam z blachy dopiero po całkowitym wystygnięciu, ponieważ na ciepło są zbyt miękkie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...