sobota, 5 stycznia 2013

BITA ŚMIETANA Z WIŚNIAMI


Zawsze trzymam w lodówce kartonik z kremówką. Kiedy przyciśnie mnie prawdziwa bieda (czyt. nieposkromiona ochota na coś słodkiego), a nie mam czasu na pieczenie ciasta lub przygotowanie wymyślnych deserów, taka śmietanka jest prawdziwym wybawieniem. Wystarczy ją ubić i podać z dodatkiem dowolnych owoców - świeżych lub z kompotu. Z podanych niżej składników wyszły mi dwa pucharki.



szklanka śmietanki kremówki (u mnie 36%)
1 łyżka cukru pudru
wiśnie z kompotu ze słoiczka ok. 300 ml
1 kopiasta łyżka startej gorzkiej czekolady
czekoladowa galanteria do przybrania


Dobrze schłodzoną śmietankę ubiłam na sztywno przy pomocy miksera, pod koniec, nie przerywając ubijania dodałam do niej cukier puder. Ubitą śmietankę nałożyłam do pucharków przy pomocy rękawa cukierniczego, na zmianę z dobrze osączonymi wiśniami. Wierzch deseru posypałam startą czekoladą i przybrałam czekoladowymi ażurkami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...