sobota, 10 sierpnia 2013

Szybki deser-przekąska z serka waniliowego, śliwek i preparowanej pszenicy

Sobota to dla mnie, prawdopodobnie jak i dla wielu pracujących zawodowo kobiet, dzień gospodarczy. Zakupy, pranie, sprzątanie... wszystko na tempo, żeby zdążyć jednego dnia, a w niedzielę móc spokojnie odpocząć. Nie ukrywam, że jak nabiorę tempa, to często z amoku wyrywa mnie dopiero spowodowany głodem zawrót głowy, albo solidne burczenie w brzuchu. Tak też było i dzisiaj. W ramach przekąski przygotowałam sobie fajny, szybki, zdrowy i smaczny deserek. Po równie szybkiej konsumpcji i stwierdzeniu, że jedzonko powinno ułożyć się w brzuszku, postanowiłam na chwilkę usiąść i podzielić się przepisem z moimi gośćmi. Smacznego :)



NA 1 PORCJĘ:
150 g homogenizowanego serka waniliowego
5 łyżek preparowanej pszenicy
2-3 deserowe śliwki – w zależności od rozmiaru


WYKONANIE:
Śliwki umyłam, osuszyłam, oddzieliłam pestkę, miąższ pokroiłam w niedużą kosteczkę.
W szerokiej niskiej szklance ułożyłam warstwami: 2 łyżki preparowanej pszenicy, 1/3 serka homogenizowanego, większą część śliwek, 1/3 serka homogenizowanego, 2 łyżki pszenicy preparowanej, 1/3 serka homogenizowanego. Na wierzchu rozłożyłam pozostałe śliwki i posypałam łyżką pszenicy.


Deser najlepiej podać natychmiast, żeby pszenica nie namiękła od serka.






2 komentarze:

  1. Idealny deser, poproszę taką szklaneczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam, jeszcze jeden serek czeka w lodówce na zagospodarowanie :)

      Usuń

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...