piątek, 2 sierpnia 2013

Prosta surówka z ogórków małosolnych

Pyszny dodatek do pieczonych młodych ziemniaków z parówkami



SKŁADNIKI: 


Porcja na jedną osobę:
2 ogórki małosolne
1/2 czerwonej cebuli
gałązka natki pietruszki
łyżeczka oleju
świeżo zmielony pieprz


WYKONANIE: 


Cebulę obrałam, opłukałam i pokroiłam w ćwierć plasterki. Ogórki osączyłam z sosu i również pokroiłam w ćwierć plasterki  (nie obierałam ze skóry). Natkę pietruszki opłukałam, otrzepałam z wody i drobno posiekałam. Składniki umieściłam w miseczce. Dodałam do nich olej i świeżo zmielony pieprz, dokładnie wymieszałam. Sałatkę podałam do młodych ziemniaków wielkości orzeszka upieczonych z parówkami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...