środa, 13 marca 2013

Kurczak w majeranku

Mięso, które można przygotować łatwo i szybko :)

Kurczaka podałam z ziemniakami i modrą kapustą.


Kurczak w majeranku


Składniki:
Na każdą osobę 1 ćwiartka kurczaka
sól
pieprz
majeranek otarty
2 łyżki oleju



Wykonanie:
Ćwiartki kurczaka opłukałam, dokładnie osuszyłam papierowym ręcznikiem i przekroiłam w stawie na dwie części. Każdy kawałek ze wszystkich stron oprószyłam solą, pieprzem i bardzo obficie majerankiem. W głębokim rondlu rozgrzałam 2 łyżki oleju i obsmażyłam na nim kurczaka na rumiano. Następnie podlałam odrobiną wody, przykryłam rondel i dusiłam na wolnym ogniu od czasu do czasu sprawdzając, czy cała woda nie odparowała, uzupełniając ją w razie potrzeby. Kilkakrotnie odwróciłam mięso. Kiedy było miękkie, odkryłam rondel i odparowałam sos, pozostawiając tylko tłuszczyk, który wytopił się z kurczaka.



2 komentarze:

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...