wtorek, 30 lipca 2013

Siemens Akademia Smaku

19 lipca w Centrum Domowych Inspiracji w Warszawie rozpoczął się cykl dziesięciu comiesięcznych spotkań miłośników sztuki kulinarnej,  w ramach których zapraszani będą znani eksperci, artyści, blogerzy i przedstawiciele mediów.


Dzięki jednemu z partnerów medialnych, portalowi gotujmy.pl, miałam przyjemność uczestniczyć w pierwszym spotkaniu, którego tematem był Food desing, wysmakowane piękno.


Spotkanie prowadzili:
przedstawicielka BSH –
Anna Drozdowska
stylistka potraw – Paulina Kalińska
Szef kuchni restauracji Sowa i przyjaciele – Konrad Birek












Paulina Kalińska na przykładzie przygotowanych przez nas potraw, zaprezentowała jak przy kreatywnym wykorzystaniu naczyń i dodatków, bawiąc się kształtem i kolorem, można podać dowolne danie.


Pod czujnym okiem Konrada Birka przygotowaliśmy 4 przepyszne dania:


- chłodnik z melona z imbirem i szynką parmeńską









- krewetki królewskie w sosie tajskim z mleka kokosowego







- pikantną pierś z kaczki w wędzonej czerwonej papryce, podaną z gruszkami duszonymi w śliwowicy











Niestety, była tak pyszna, ze zapomniałam pstryknąć fotki :(


- gruszki w przyprawach korzennych podane z sosem karmelowym








Degustacja przygotowanych przez nas dań odbyła się w bardzo miłej atmosferze.


 Wspaniałe, ciepłe przyjęcie przez organizatorów, możliwość korzystania z nowoczesnego sprzętu AGD marki Siemens i nabycia nowych umiejętności kulinarnych sprawiła, że dzień ten mogę zaliczyć do szczególnie udanych J


 Chciałam podziękować za wspólne gotowanie moim partnerkom „od kaczki”:

Gosi z http://tapasdecolores.blogspot.com/ 

i

Magdzie z http://crustanddust.blogspot.com/ 

(czwarta z zespołu zdążyła wyjść przed zrobieniem pamiątkowego zdjęcia). 

Mam nadzieję, że jeszcze uda nam się spotkać w realu i ponownie stworzyć razem coś równie pysznego J




4 komentarze:

  1. Poczytałam, pooglądałam i aż zazdroszczę tych pyszności które miałaś okazję przygotować i kosztować.
    MagdaMM ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, przyznam, że jest czego zazdrościć, było pysznie i wspaniale :)

      Usuń
  2. Edytko, ja też dziekuję za wspaniałe towarzystwo i ciesze się, że miałyśmy okazję gotować razem, kaczka była wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda Gosiu, nadzwyczaj udana (moja pierwsza!) kaczka w przemiłym towarzystwie :)

      Usuń

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...