poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Sałatka jarzynowa z marynowanymi pieczarkami

Tym razem, na prośbę Powtwora, nie dodałam do sałatki pora, zaś ogórki kiszone "zapomniały" się kupić, więc dla zaostrzenia smaku dodałam solidną porcję marynowanych pieczarek. Warto było dokonać tej modyfikacji, sałatka poszła "na pniu" i poproszona zostałam o powtórkę :)



SKŁADNIKI:
2 marchewki
1 pietruszka
kawałek bulwy selera
2 ziemniaki
3 jajka
puszka 400 g groszku konserwowego
20 dag marynowanych pieczarek
2 łyżki posiekanej natki pietruszki
twarde jabłko
2 łyżeczki musztardy sarepskiej
2 łyżki oleju słonecznikowego
4 kopiaste łyżki majonezu
sól
świeżo mielony pieprz



WYKONANIE:
Marchew, pietruszkę, selera i ziemniaki dokładnie wyszorować, ugotować do miękkości, wystudzić, obrać ze skórki i pokroić w kostkę.
Jajka ugotować na twardo, wystudzić w zimnej wodzie, obrać ze skorupek, pokroić.
Groszek konserwowy osączyć z zalewy.
Jabłko umyć, obrać, usunąć gniazdo nasienne i pokroić w kostkę.
Pieczarki osączyć z zalewy octowej i pokroić w kostkę.
Wszystkie składniki dokładnie wymieszać, doprawić do smaku solą i pieprzem.











Wielkanocne Smaki - edycja IV
Wielkanocne Smaki - edycja IV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...