niedziela, 1 grudnia 2013

Sałatka makaronowa z pesto i mozzarellą





SKŁADNIKI:
25 dag makaronu świderki
4 czubate łyżki pesto bazyliowego
1 czerwona papryka
1/2 puszki kukurydzy konserwowej
5 dużych plastrów suszonych pomidorów w zalewy
125 g mozzarelli
sól
pieprz
rukola według uznania


WYKONANIE:
Makaron ugotowałam al’dente według przepisu na opakowaniu. Po odcedzeniu i przestudzeniu dokładnie wymieszałam z pesto.
Paprykę umyłam, osuszyłam, usunęłam gniazdo nasienne i pokroiłam w krótkie paseczki.
Pomidory osączyłam z zalewy i pokroiłam w drobną kostkę.
Mozzarellę podarłam palcami na nieduże kawałki.
Kukurydzę osaczyłam z zalewy.
Składniki wymieszałam ze sobą, doprawiłam solą i pieprzem.
Rukolę opłukałam, osuszyłam i dodałam tuż przed podaniem sałatki.
Jeśli jest zbyt sucha, można do niej dodać troszkę oleju z pomidorów.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...