sobota, 7 grudnia 2013

Drobiowe kieszonki z fetą i pesto bazyliowym

Soczysta pierś kurczaka nadziana pesto i serem typu feta - szybkie i smaczne danie dla mięsożerców :)






SKŁADNIKI:
3 pojedyncze piersi z kurczaka (bez polędwiczki)
3,5 łyżeczki bazyliowego pesto
kawałek sera typu feta
sól
pieprz
2 łyżki oleju



WYKONANIE:
Piersi opłukałam, osuszyłam papierowym ręcznikiem, w każdej z nich, ostrym nożem, nacięłam kieszonkę.
Każdą kieszonkę wysmarowałam w środku połową łyżeczki pesto i wypełniłam kawałkiem sera typu feta.
Kieszonki spięłam metalowymi szpilkami (mogą być wykałaczki).
Z wierzchu oprószyłam mięso z obu stron solą i pieprzem.
Na patelni rozgrzałam olej, obsmażyłam piersi z obu stron na rumiano.
Następnie podlałam niewielką ilością wody, dołożyłam resztę pesto, patelnię przykryłam i na wolnym ogniu dusiłam piersi do całkowitej miękkości.
Kieszonki podałam z ziemniakami z wody i sałatą, polane wytworzonym w trakcie duszenia sosem.








1 komentarz:

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...