piątek, 6 grudnia 2013

Dip z awokado – najprostsze quacamole

Mam poważne zaległości w dodawaniu przepisów. Nawet jak coś ugotuję i obfotografuję, to brakuje mi czasu i energii na opisanie przygotowania i obróbkę zdjęć. Chyba jakaś depresja jesienna mnie dopadła… Więc póki co przepisik nieskomplikowany i błyskawiczny.
Jakiś czas temu podczas buszowania w markecie znalazłam na warzywniaku całą skrzynkę moich „krewnych”. Nie mogłam się oprzeć, żeby choć jednego z nich nie zaprosić pod swój dach. Wzbudził ogromny entuzjazm wśród domowników, szczególnie, że następnego dnia został przerobiony na dip i z wielkim smakiem pożarty J





SKŁADNIKI: 1 dojrzałe awokado
duży ząbek czosnku
limonka
sól


WYKONANIE: Awokado i limonkę umyłam, osuszyłam. Awokado przekroiłam na pół i usunęłam pestkę. Łyżką wyjęłam miąższ, umieściłam go w miseczce, rozgniotłam widelcem i natychmiast polałam sokiem z limonki. Ząbek czosnku obrałam, przecisnęłam przez praskę i dodałam do miąższu. Dokładnie wymieszałam i doprawiłam do smaku solą i jeszcze sokiem z limonki. Podałam z nachosami.




2 komentarze:

  1. smaczny pomysł:) lubię takie wykorzystanie awokado w kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dip miał być bogatszy, ale w międzyczasie "ulotniły" mi się z lodówki pomidorki :)

      Usuń

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...