poniedziałek, 28 stycznia 2013

Surówka z pekinki z suszonym koperkiem

I jeszcze ostatni przepis na dzisiaj: szybka, zdrowa i lekka surówka z pekinki jaką podałam do panierowanych kaczych skrzydełek z rosołu.


Surówka z pekinki z suszonym koperkiem


Składniki:
5-6 liści kapusty pekińskiej
1 marchewka
0,5 czerwonej papryki
1 średni konserwowy ogórek
suszony koperek
sól
pieprz
cukier
sok z cytryny
4-5 łyżek jogurtu naturalnego


Wykonanie:
Marchew obrałam. Kapustę, paprykę i marchew opłukałam i osuszyłam w ściereczce. Liście kapusty przekroiłam wzdłuż na pół, a następnie w poprzek w paseczki. Paprykę również pokroiłam w paseczki, a ogórka w pół-plasterki. Marchew starłam na tarce o dużych oczkach. Wszystkie składniki umieściłam w misce, posypałam suszonym koperkiem, dodałam jogurt. Doprawiłam do smaku solą, pieprzem, cukrem i sokiem z cytryny. Podałam od razu po przyrządzeniu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...