sobota, 5 stycznia 2013

BOCZNIAKI A'LA SCHABOWE


Doskonały pomysł na bezmięsny obiad. Mojej rodzinie najbardziej smakują podane właśnie w ten sposób.

Boczniaki a'la schabowe


30 dag boczniaków
2 łyżki mąki
2-3 jajka
niepełna szklanka bułki tartej
olej do smażenia
sól

Boczniaki oczyściłam papierowym ręcznikiem, odcięłam twarde kawałki ogonków. Mąkę, wybite i roztrzepane widelcem jajka oraz bułkę tartą umieściłam w oddzielnych naczyniach. Grzyby delikatnie panierowałam kolejno w mące, roztrzepanych jajkach i bułce tartej, uważając by ich nie połamać. Układałam na rozgrzanym na patelni oleju i smażyłam z obu stron na rumiano. Posoliłam dopiero na talerzu. Podałam z ugotowanym na sypko ryżem  i surówką z kapusty pekińskiej z koperkiem.


Cytrynowa pekinka z koperkiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...