sobota, 16 listopada 2013

Waniliowy deser z kaki i wafelkami

Przekładane deserki mają tą cudowną zaletę, ze można je komponować w nieskończenie dowolny sposób. Do tego wykorzystałam końcówki produktów zalegających w lodówce, a okazał się tak pyszny, że zjedliśmy go już przed obiadem, więc z pełną odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że najlepiej go podawać zanim rozmiękną wafelki :)





SKŁADNIKI NA 3 PUCHARKI O POJEMNOŚCI 250 ML:
1 mocno dojrzały owoc kaki (persymona, szaron)
1/2 owocu granatu
4 wafelki z kremem o smaku śmietankowym
17 dag homogenizowanego serka waniliowego
1 łyżeczka cukru z prawdziwą wanilią
10 dag śmietanki kremówki 30%
2 płaskie łyżki cukru pudru


WYKONANIE:
Kaki umyłam, obrałam ze skórki i zmiksowałam.
Granat umyłam, przekroiłam na pół i z jednej połówki wydłubałam pestki (robię to w misce z wodą, wtedy sok nie pryska po całej kuchni i ubraniu).
Wafelki połamałam na nieduże kawałki.
Serek homogenizowany utarłam z cukrem waniliowym i cukrem pudrem.
Kremówkę ubiłam na sztywno, wymieszałam ją z serkiem.
W kieliszkach ułożyłam warstwami: wafelki, kaki, pestki granatu, bita śmietana z serkiem. I tak jeszcze raz do wyczerpania składników. Wierzch posypałam pestkami granatu.






2 komentarze:

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...