piątek, 10 maja 2013

Surówka z pekinki na raty


Na raty, ponieważ po każdym wymieszaniu i skosztowaniu dodawałam jeszcze jakiś składnik, ale upraszczam opis wykonania :)
Surówka doskonale smakuje na przykład z tak przyrządzonym mięskiem.



Składniki:
4 liście kapusty pekińskiej
1/4 czerwonej papryki
3 małe ogórki kwaszone
mała czerwona cebula
kawałek białej części pora
1/4 dużego jabłka
sól
pieprz
minimum porządna łyżka majonezu



Wykonanie:
Liście kapusty, paprykę, pora i jabłko umyłam i osuszyłam. Liście pokroiłam w kostkę. Ogórki przekroiłam wzdłuż na pół i pokroiłam na plasterki. Z papryki usunęłam gniazdo nasienne i drobniutko pokroiłam w kosteczkę. Cebulę i pora obrałam, pokroiłam w drobną kosteczkę. Jabłko obrałam ze skórki, usunęłam gniazdo nasienne i również pokroiłam w kostkę. Wszystkie składniki umieściłam w misce, dodałam naprawdę dużą łyżkę majonezu, doprawiłam do smaku solą i pieprzem, dokładnie wymieszałam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...