piątek, 31 maja 2013

Chrupiąca sałatka gryczana z surimi

Z obiadu zostało mi troszkę ugotowanej na sypko kaszy gryczanej. Postanowiłam zagospodarować ją w sałatce. Wprawdzie stoczyłam z mężem walkę o nazwę dania, bo dla mnie to sałatka, a dla niego kasza z warzywami (o paluszkach krabowych nie wspomniał), ale smakowało nam obojgu i żałowaliśmy, że tej kaszy nie miałam więcej :)



Składniki:


Kopiasta szklanka ugotowanej na sypko palonej kaszy gryczanej
5 paluszków krabowych surimi
kawałek ogórka sałatkowego
1/2 czerwonej cebuli
3 rzodkiewki
łyżka posiekanego koperku
sól
pieprz
majonez



Wykonanie: 


Ogórka i rzodkiewki umyłam, osuszyłam, pokroiłam w pół-plasterki. Cebulę obrałam, pokroiłam w piórka. Koperek opłukałam, osuszyłam i posiekałam. Paluszki surimi obrałam z folii i pokroiłam ukośnie w plasterki.
Wszystkie składniki umieściłam w misce, doprawiłam do smaku solą i pieprzem, delikatnie wymieszałam.
Sałatkę podałam w szklanych miseczkach przystrojone kleksem majonezu, ale można również wymieszać ją z majonezem przed podaniem.



4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Super ta sałatka, jest w moim repertuarze przynajmniej 1 w tygodniu. Dziękuję za oryginalny przepis

      Usuń
    2. Miło mi, że mój przepis się przydał, i że przypadł do gustu :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...