środa, 26 grudnia 2012

ŚLEDŹ Z SUSZONYMI POMIDORAMI


Kolejna śledziowa propozycja, tym razem dla osób lubiących smak suszonych pomidorów.



30 dag solonych filetów śledziowych
5 plastrów suszonych pomidorów w oleju*
7 kaparów*
4 czarne oliwki*
3 łyżki oleju*
* pomidory, kapary, oliwki i olej ze słoika firmy Ole!
1 mała czerwona cebula
2 łyżki octu balsamicznego
1/2 łyżeczki suszonej bazylii
1/2 łyżeczki przyprawy Specialite Suszone pomidory z czosnkiem i bazylią Kamis
szczypta cukru
szczypta czosnku granulowanego


 Filety zalałam zimną wodą i moczyłam przez około 3 godziny (ja uszczykuję kawałek śledzia i sprawdzam, czy już jest odpowiedni na słoność). Wyjęłam, odcisnęłam, pokroiłam poprzecznie w paski. Umieściłam w salaterce. Polałam octem balsamicznym. Cebulę pokroiłam w piórka, suszone pomidory w paseczki, a oliwki w cienkie plasterki. Razem z kaparami dodałam do śledzi. Dosypałam wszystkie przyprawy, wlałam olej i wszystko razem dokładnie wymieszałam.
Odstawiłam do zmacerowania na 24 godziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...