wtorek, 19 lutego 2013

Placki ziemniaczane z serem wędzonym i kminkiem


Jakoś nigdy nie udaje mi się usmażyć małej ilości placków ziemniaczanych. Zawsze robię ich dużo za dużo! Takie gołe, odsmażane na drugi dzień nie są specjalnie atrakcyjne. Oto moja propozycja na odświeżenie i urozmaicenie "wczorajszych" placków, które podane z delikatną surówką mogą stanowić świetne danie obiadowe :)


Placki ziemniaczane z serem wędzonym


Składniki:
6 placków ziemniaczanych - po przepis zapraszam tutaj :)
12 plasterków rolady ustrzyckiej
kminek do posypania
odrobina oleju


Placki ziemniaczane z serem wędzonym


Wykonanie:

Placki położyłam na niewielkiej ilości rozgrzanego oleju, podgrzałam je z jednej strony i odwróciłam. Na każdym placku ułożyłam dwa plasterki sera, posypałam kminkiem i nakryłam patelnię przykrywką. Smażyłam na wolnym ogniu do momentu, aż ser zrobił się gorący i mięciutki - rolada ustrzycka nie jest niestety specjalnie topliwa. Lecz mimo to placki smakowały rewelacyjnie. 

2 komentarze:

  1. Ooo, super żem zajrzała Tu do Ciebie, bo cos mi sie wydaje, że rozwiązałaś mój problem z "wczorajszymi" plackami ziemniaczanymi :) Proszę o więcej takich patentów :D

    OdpowiedzUsuń

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...