wtorek, 5 lutego 2013

Mix sałat z pieczenią i pomarańczą

Po prostu sałatka, jedna z wielu, taka, którą robię na szybko ze składników znalezionych w lodówce. Paradoksalnie, im większy w niej panuje "przeciąg", tym ciekawsze powstają połączenia smaków  :)



Składniki:
90 g mieszanki sałat Bolero mix – w jej skład wchodzą: endywia, sałata fryzyjska i buraczek
1 nieduża pomarańcza
2 półcentymetrowe plastry pieczeni wieprzowej

łyżeczka oliwy z oliwek
sól
pieprz


Wykonanie:
Sałatę przełożyłam z opakowania do miseczki. Dołożyłam do niej pokrojone w słupki mięso. Pomarańczę dokładnie wyszorowałam, okroiłam skórkę razem z białą błonką. Z pomiędzy błonek powykrawałam cząsteczki miąższu, przekroiłam je na pół i dołożyłam do sałaty. Składniki sałatki wymieszałam, przełożyłam na głęboki talerz. Z resztek pomarańczy wycisnęłam sok, dolałam do niego łyżeczkę oliwy, doprawiłam do smaku solą i pieprzem, wymieszałam. Otrzymanym sosem polałam sałatkę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...