wtorek, 28 stycznia 2014

Urodzinowy konkurs - zapraszam :)








Obiecałam? Obiecałam. Wobec tego z opóźnieniem, ale dotrzymuję słowa i zapraszam na konkurs z okazji pierwszych urodzin kuchennych zapisków. Ponieważ karnawał mamy w pełni, myślę że świetnym tematem konkursu będą karnawałowe słodkości, a szczególnie te lekko odchudzone (ale niekoniecznie), wszak wiosna już za pasem J


·         Konkurs będzie trwał od 01.02  do 14.02 włącznie (jeśli zgłoszeń będzie niewiele, dopuszczam możliwość przedłużenia go o kilka dni).
·         Na zdjęciu z konkursową pychotą proszę umieścić odręcznie napisaną karteczkę z napisem „urodziny z kuchennymi zapiskami”.
·         Każdy uczestnik może nadesłać dowolną ilość przepisów.
·         Przepisy wraz ze zdjęciem proszę przysyłać na adres edyta2204@gmail.com, a w tytule zaznaczyć, że to przepis konkursowy.
·         Jedynym sponsorem nagród jestem ja, ich wysyłka nastąpi jedynie na terenie Polski.
·         Komisja w postaci moich domowych łasuchów wyłoni dwa przepisy, które najbardziej przypadną im do gustu, a ja ogłoszę wyniki do trzech dni po zakończeniu konkursu.
·         Nadesłane przepisy wraz ze zdjęciami opublikuję na blogu w osobnym poście.


A oto nagrody

Pierwszy zestaw zawiera silikonową foremkę do wypieku „owadzich” babeczek, komplet wykrawaczek do ciasteczek, śmieszną solniczkę i opakowanie przyprawy w młynku „Pasta Rossa”




Drugi zestaw zawiera 4 ściereczki kuchenne i opakowanie przyprawy w młynku „Pasta Rossa”



Serdecznie zapraszam i życzę powodzenia!



23 komentarze:

  1. cudne foremki i w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Agatko, skoro się podobają, to... zawijaj rękawki, zakładaj fartuszek i... wiesz co :)

      Usuń
    2. postaram się Edytko..:)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie słodkie te foremki już myslę co tu upiec

    OdpowiedzUsuń
  5. foremki boskie, dla mojej małej pomocnicy bylyby idealne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dzieciaczki mogą być zachwycone słodkimi "robalami" :)

      Usuń
  6. Edytko z ogromną przyjemnością dzisiaj wysłałam swoje zgłoszenie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko za zgłoszenie, Twoje pyszności wyglądają megaapetycznie :)

      Usuń
  7. Ja też wysłałam dziś moją propozycję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział, różyczki są bardzo pomysłowe i ślicznie wyglądają :)

      Usuń
  8. Swoją propozycję wysłałam...:)
    Pozdrawiam cieplutko*

    OdpowiedzUsuń

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...