wtorek, 23 kwietnia 2013

Mix sałat z pomidorkami i kiełkami


Sklepy oferują nam duży wybór wszelkiego rodzaju miksów sałatowych. Wprawdzie nie korzystam z nich zbyt często, ale muszę przyznać, że są niezwykle wygodne - już umyte, gotowe do spożycia, a przy tym świetnie skomponowane smakowo. Wystarczy dorzucić 2-3 dodatkowe składniki, sporządzić szybki sos, i zaserwować pyszny dodatek do obiadu.


Mix sałat z pomidorkami i kiełkami brokuła

Składniki:
15 dag mixu sałat o składzie: endywia escarda, endywia frisbee, cykoria radicchio, cykoria zukerhut, rucola
20 dag drobnych pomidorków koktajlowych
garść kiełków brokuła
SKŁADNIKI SOSU:
3 łyżki oleju
1 łyżka soku z cytryny
sól do smaku
pieprz do smaku
cukier do smaku
bazylia suszona
oregano suszone


Wykonanie: Pomidorki koktajlowe opłukałam, osuszyłam i każdego z nich przekroiłam na pół. W szerokim, płaskim naczyniu rozłożyłam liście sałaty (nie wymagały mycia), na nich rozłożyłam przekrojone pomidorki, wierzch posypałam kiełkami brokuła.
Składniki sosu umieściłam w słoiczku typu twist, zakręciłam i dokładnie wymieszałam, aż powstała emulsja.
Surówkę polałam sosem tuż przed podaniem na stół.


Przywołujemy wiosnę!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...