poniedziałek, 11 marca 2013

Deserowa kanapka z truskawkami

Jeszcze jedna kanapeczka, tym razem w wersji deserowej :)
Wiem, że to nie pora na truskawki, bo chociaż są w ciągłej sprzedaży, to niezupełnie ten smak i aromat co w czerwcu. Ale czasem, dla podniesienia nastroju, warto dopieścić podniebienie tą namiastką lata :)



Ilość składników uzależniona jest od tego ile kanapek chcemy zrobić
chałka drożdżowa – ja kupiłam rewelacyjną z dużą ilością kruszonki w piekarni Grzybki
miękkie masło 82% tłuszczu
kremowy serek kanapkowy
truskawki
cynamon
opcjonalnie cukier puder



Wykonanie:
Chałkę pokroiłam na kromki, posmarowałam masłem i serkiem. Truskawki opłukałam, osuszyłam, usunęłam szypułki. Pokroiłam na cienkie plasterki i ułożyłam na kanapkach. Po wierzchu posypałam szczyptą cynamonu. Tak przygotowana kanapka nie jest szczególnie słodka, wiec można ją posypać cukrem pudrem.


Kanapki, kanapeczki!

7 komentarzy:

  1. ale pachnie latem u Ciebie! :) ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kusiły mnie takie truskaweczki, nawet ładnie pachniały... nie mogę się doczekać naszych!
    A taka kanapeczka pewnie niebo w gębie! Jeszcze na chałce ! O matko!! PY SZO TA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskaweczki i chałka! moje dwie miłości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarze :) Nie przypuszczałam, że moja skromna kanapeczka wzbudzi takie emocje :D

    OdpowiedzUsuń

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...