wtorek, 24 września 2013

Pierś z indyka z fasolką szparagową, papryką i cukinią

Szybkie i naprawdę smaczne danie, którego przygotowanie nie wymaga dużego nakładu pracy :)





SKŁADNIKI:
50 dag piersi z indyka
20 dag cienkiej zielonej fasolki szparagowej odmiany Princessa (u mnie mrożona)
10 dag cukinii
1 spora biała papryka
1 ząbek czosnku
2 łyżki oleju
łyżka suszonej papryki w płatkach
sól
pieprz
słodka papryka sproszkowana


WYKONANIE:
Pierś opłukałam, osuszyłam i pokroiłam w plastry. Każdy kawałek lekko rozklepałam tłuczkiem i oprószyłam solą oraz świeżo zmielonym pieprzem. Paprykę umyłam, usunęłam gniazdo nasienne i białe błonki, pokroiłam w ćwiartki, a każdą ćwiartkę w paseczki. Cukinię umyłam i pokroiłam w nieduże kawałki. W rondlu rozgrzałam olej. Każdy kawałek mięsa obsmażyłam z obu stron. Do rondla dołożyłam najpierw paprykę i zamrożoną fasolkę, podlałam niewielką ilością wody, a kiedy fasolka zwiotczała, dołożyłam cukinię, przeciśnięty przez praskę czosnek i paprykę w płatkach. Doprawiłam do smaku solą, pieprzem i słodką papryką. Dusiłam pod przykryciem na wolnym ogniu do miękkości warzyw. Danie podałam z ryżem ugotowanym z dodatkiem kostki bulionowej do makaronu, ryżu i ziemniaków. Sosu nie zagęszczałam, choć można to zrobić.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...