niedziela, 18 sierpnia 2013

Sałatka pieczarkowa z ogórkiem kiszonym

Szybka, smaczna sałatka z gotowanych pieczarek. Ja wprawdzie przygotowałam ją na drugie śniadanie do pracy, ale doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju spotkaniach. Z powodzeniem można dodać do niej starty żółty ser, będzie jeszcze smaczniejsza :)



SKŁADNIKI:
40 dag pieczarek
sól
2/3 puszki groszku konserwowego
mała łagodna cebula – u mnie dymka
2 łyżki posiekanej natki pietruszki
2 kiszone ogórki
4 jajka
pieprz
2 łyżki gęstego majonezu



WYKONANIE:
Pieczarki oczyściłam, opłukałam, wrzuciłam na wrzącą osoloną wodę i gotowałam przez około 20 minut. Osączyłam, przestudziłam i pokroiłam w kosteczkę.
Jajka ugotowałam na twardo, wystudziłam w zimnej wodzie, obrałam ze skorupek i pokroiłam w kosteczkę.
Dymkę i ogórki pokroiłam w kosteczkę.
Groszek konserwowy osączyłam z zalewy.
Natkę pietruszki, opłukałam, otrzepałam z wody i posiekałam.
Wszystkie składniki wymieszałam z misce z majonezem. Doprawiłam do smaku solą i pieprzem.



2 komentarze:

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...