poniedziałek, 15 września 2014

Sałatka pomidorowa z mozzarellą i sosem czosnkowym



Niby taka sobie zwykła sałatka z pomidorów, ale niezwykłego smaku dodaje jej sos. Przygotowałam ją w ramach testowania przepisów Majki190382 na jednym z portali kulinarnych. Można ją spożyć jako samodzielną przystawkę lub jako dodatek do grillowanego mięsa.
Warto spróbować póki jeszcze można kupić gruntowe pomidory, bo jak wiadomo, takie są najsmaczniejsze. Polecam! :)



NA JEDNĄ OSOBĘ:
1 duży pomidor
2 łyżki jogurtu bałkańskiego
1 łyżeczka majonezu
1 ząbek czosnku
4 dag mozzarelli lub żółtego sera
sól
pieprz


WYKONANIE:
Pomidora umyć, pokroić w plastry (ja swojego sparzyłam i obrałam ze skóry), oprószyć solą i pieprzem.
Czosnek obrać, przecisnąć przez praskę, wymieszać z jogurtem i majonezem.
Mozzarellę zetrzeć na tarce z dużymi oczkami.
Pomidory polać sosem i posypać mozzarellą.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...