poniedziałek, 6 lipca 2015

Sałatka z kiełbaską wiedeńską i serkiem Capri



Upał nie daje spać i odbiera apetyt. No może nie jest tak do końca, bo z jedzeniem problemów nie mam, ale bardzo nie chce mi się gotować. Tym bardziej, że temperatura w kuchni nie spada poniżej 30 stopni. Na dzisiaj polecam więc szybką, lekką sałatkę, którą można przygotować w kilka chwil i na przykład zabrać do pracy jako drugie śniadanie. 


SKŁADNIKI NA 1 PORCJĘ:
  • 2 liście sałaty lodowej
  • 1 średni ogórek gruntowy
  • 1 kiełbaska wiedeńska – u mnie light 
  • 4 dag serka Capri
  • 5 pomidorków koktajlowych
  • łyżeczka posiekanego koperku
  • łyżeczka oliwy z oliwek
  • sól ziołowa w młynku


WYKONANIE:


Warzywa opłukać, osuszyć.
Sałatę podrzeć na kawałki wygodne do jedzenia.
Ogórka obrać, pokroić na ćwierć plasterki.
Pomidorki przekroić na pół.
Kiełbaskę pokroić w plasterki, serek w kostkę.
Składniki delikatnie wymieszać, skropić oliwą, doprawić do smaku solą ziołową.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...