czwartek, 19 czerwca 2014

Jogurtowa przekąska z samymi pysznościami






Jakiś czas temu udało mi się kupić opakowanie wstępnie podgotowanej pszenicy w saszetkach. Posmakowała tylko mnie, więc nie obawiając się konkurencji ze strony domowników, spokojnie sobie ją gotuję i szukam sposobów na wykorzystanie. Oto jeden z nich. Szybka przekąska z jogurtu, owoców i orzechów, która pozwoliła mi spokojnie dotrwać do obiadu :)
Kolejną taką porcję przygotowałam wieczorem i zabrałam na drugi dzień do pracy. Okazała się jeszcze smaczniejsza, jagody goji namiękły, a wszystkie smaki dobrze połączyły.


SKŁADNIKI:
3 łyżki jogurtu bałkańskiego
2 małe brzoskwinie
1 plaster  ananasa z syropu
1 łyżeczka jagód goji
kilkanaście orzechów nerkowca
3 łyżki ugotowanej pszenicy
1 łyżeczka trzcinowego cukru


WYKONANIE:
Brzoskwinie umyć, sparzyć wrzącą wodą, obrać ze skórki i pokroić w kosteczkę.
Ananasa osączyć z zalewy i pokroić w kawałeczki.
W miseczce umieścić wszystkie składniki i dokładnie wymieszać.
Doprawić do smaku brązowym cukrem.
Odstawić w chłodne miejsce na kilkanaście minut, żeby jagody goji troszeczkę namiękły.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przy komentarzu zostaw swoje imię, w odpowiedzi łatwiej będzie mi się do Ciebie zwracać :)

Podziel się fotką dania przygotowanego według mojego przepisu na adres e-mail edyta2204@gmail.com, a z przyjemnością zamieszczę ją w albumie na fb :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...